Queen of Weddings - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu Queen of Weddings - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu

Queen of Weddings

Blijf op de hoogte en volg Romy

24 Februari 2014 | Australië, Labrador

Daar ben ik weer! Uiteraard heb ik van alles meegemaakt.

Vorige week maandag hadden we ons personeelsfeest in het Big Brother House, Dreamworld! Het was een super mooi feest, eten en drinken inbegrepen. Mooi om te zien dat personeel gemotiveerd wordt met bonussen en cadeaus. Tijdens het feest werden er wel 20 waardecheques, flessen wijn en dagjes uit weggegeven door de GM. Verder waren er verbazingwekkend veel managers de weg kwijt, including mine! Haha.

Ook heb ik deze week absurd veel gewerkt in het restaurant. Leuk, maar vermoeiend na al een volle dag op kantoor! Aankomende weken wordt het gelukkig wat rustiger, dus kan ik weer even bijkomen.

Marketing gaat ontzettend goed. Ik ben begin vorige week uitgeroepen tot Queen of Weddings! Wist ik veel wat dat inhield, totdat Chelsea meer uitlegde. Aanstaande zondag hebben wij een stand op de Wedding Expo, een beurs voor bruiloften. Hilton Surfers Paradise laat daar zien dat het hotel de perfecte locatie is om een bruiloft te vieren. En wie gaat zorgen dat we een mooie stand hebben, het promotiemateriaal voor elkaar is en de dag goed verloopt? Juist, Romy! Mijn eerste eigen project. Ik was super enhousiast, hoe cool is dat! De voorbereidingen zijn nu in volle gang en het gaat super naar mijn idee. Ik ben ontzettend benieuwd hoe het afloopt. Naast queen of wedding loopt er nog een project - vrijdag middag business borrel in onze cocktailbar. Ook een leuke! Ik moet zorgend dat lokale bedrijven na het werken in onze bar komen voor coktails, canapes en gezelligheid. Nog een leuk project voor de Dutchling! Je hoort het al, uitdagingen genoeg bij Hilton.

Over uitdagingen gesproken: dit weekend was er weer een nieuwe ronde Beach competitie! Dat is al een uitdaging op zich, maar het waaide ook nog eens als een achterlijke. Je zou denken dat je een beetje wind gewend bent als je uit Nederland komt, maar dit was niet normaal. Even omschakelen dus! Zaterdag hebben we de hele dag gespeeld en ons harde werken werd beloond met een plekje in de halve finale zondag. Die hebben we gewonnen, net als de grande finale: Kampioenen! Woehoe!
Nu we het toch over succes verhalen hebben - Hands Up D1 - Volley Meerkerk D1: 0-4!!!!!!! Ze verslaan de nummer 1 in eigen huis. BAM. Toppers, super goed!

Deze week staat dus in het teken van Wedding Expo, vrijdag middag borrels en het stagebezoek van mijn coach uit Nederland. Ik heb er zin in!

Liefs uit Australia.


  • 24 Februari 2014 - 07:47

    Erika:

    Klinkt allemaal weer lekker, kampioentje! Heb je de coach al voorbereid dat het geen relax bezoekje is bij/met jou....." niet denken maar doen" die arme man. Veel liefs Xxx

  • 24 Februari 2014 - 19:28

    Jeanette:

    Romy, als ik het zo lees zit je echt op je plek.
    Het is ook wel top dat ze je het allemaal toe vertrouwen.
    Je hebt ze al snel laten zien dat je een hollands toppertje bent!
    Ook met volleybal heb je het daar al laten zien.
    Ga zo door en vooral blijven genieten.
    Dikke kus van ons!

  • 24 Februari 2014 - 21:56

    Rene& Diana:

    Hahaha,weer een mooi verhaal..............queen van de bar,queen van goldcoast highway,queen van de brandweer,queen van het beachvollyball(nr1)super en dan ga je ook nog trouwen?? Ehhh ohhnee net ff verkeerd gelezen.....queen of the wedding. Super je bent lekker bezig down under,ga zo door en zet die verhaaltjes op deze side.we lezen ze graag!!!
    Groet'n uut grunn

  • 01 Maart 2014 - 21:36

    Tante Lena En Ome Jean:

    Hoi Romy,
    Hier een berichtje uit good old Termei,
    We gaan daar geen trouwerijtje doen he, dat doen wij gewoon in Lakechirch.
    Daar willen wij gewoon bij zijn.
    Alle gekheid op een stokje, je leeft daar twee levens tegelijk,
    pas je ook nog een beetje op jezelf?
    De hartelijke groeten uit Termei van de Veentjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 22309

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 14 Augustus 2014

Australië, Surfers Paradise

Landen bezocht: