Ik leef nog! - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu Ik leef nog! - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu

Ik leef nog!

Blijf op de hoogte en volg Romy

17 Januari 2014 | Australië, Labrador

Het is alweer een tijdje geleden dat ik achter m'n laptop zat te typen, maar zo hou ik het wel spannend! Toch?

Deze week is weer voorbij gevlogen! Veel leuke dingen meegemaakt.

Ik merk dat ik langzaam maar zeker het merendeel van de volleybal familie van de Gold Coast leer kennen, dat is super gezellig. Beetje ballen, beetje babbelen, helemaal goed. Ik heb zelfs gisteren avond van die dranghekken gesjouwd over het strand om het centre court af te schermen. Haha, super cool! Ik voelde me net weer lijnrechter in Scheveningen. En dan gaan we morgen los! Queensland open. Ik ben echt super benieuwd hoe beachvolleybal hier leeft, hoe de niveau's liggen en of het net zo super gezellig is als in Nederland. Tot nu toe heb ik nog niks te klagen gehad in ieder geval!

En ook bij Hilton heb ik wat zaakjes voor elkaar gekregen. Laat Romy maar hosselen! Vanaf aanstaande maandag heb ik zekerheid op sowieso 1 dag in de week betaald werk: ik ga reserveringen doen! Dus op maandag reserveringen en van dinsdag tot vrijdag marketing. Is dat even lekker, scheelt een hoop geregel met restaurant diensten. Daar moet je meestal maar afwachten of je nodig bent of niet. Eventueel kan ik op dinsdag avond en/of zaterdag avond in het restaurant werken, maar dat heb ik nog even wat afgehouden. Eerst maar eens kijken hoe dit loopt. In ieder geval super fijn dat het kan! Contract is getekend, dus ze kunnen er niet meer onderuit.

Er wordt trouwens ergens in februari door Hilton een personeelsfeest georganiseerd in een 'Big Brother' house. Ik neem aan dat ze dat hier dus ook opnemen? In ieder geval, dat belooft wat! We wordt met een bus vervoerd (en waarschijnlijk ook afgevoerd) en kunnen de hele maandag avond feesten. Ik vind het wel leuk dat het zo snel is, zie ik ook de rest van het personeel eens met BIG BROTHER eyes!

Vandaag heb ik in de banqueting een dagje meegedraaid. Een business lunch op het pool deck van het hotel zetten, draaien en afbreken. Relaxen een beetje kijken waar alles staat, collega's lere kennen en een beetje de kat uit de boom kijken. Lekker de wind erbij, zonnebril op tijdens werken (!) en gaan. Ik voelde me net Lady Gaga! Maar die zon is hier zo sterk en die tafelkleden worden daar zóóóó wit van, dat je gewoon niet zonder kunt. Was een super leuke job, en ik ben door collega's uitgenodigd om morgen in de Bavaria bar te komen bieren lieren. Haha, zag ik er echt zo dorstig uit?

"Ehm.. O ja Romy, nog 1 dingetje. Of je voor je reserveringen job wel even een e-learning (online training) van ongeveer 60 uur wilt doen? Het liefst zo snel mogelijk? Zeg maar binnen nu en 7 dagen? Topper, nou doei!" Oke. ik weet in ieder geval dat ik me hier niet hoef te vervelen. Laten we zeggen dat we er alles uithalen wat erin zit!

Toedeloe!


  • 17 Januari 2014 - 13:31

    Opa Koos:

    Nou Romy, helemaal top en laat ze zien bij het vollybal dat dat Dutsy er echt wat van kan.
    Gr.Opa

  • 17 Januari 2014 - 14:02

    Antoinet:

    Nou lekker druk Romy, ben blij dat je het naar je zin hebt. En laat ze maar goed zien dat je kan volleyballen.

  • 17 Januari 2014 - 14:38

    Jeanette:

    Romy wat klinkt het allemaal goed. Succes morgen en die online training ga jij ook redden!

  • 17 Januari 2014 - 17:24

    Erika:

    He TOPPER, succes voor morgen maar ook voor je online training. Thanx voor de leuke foto's.
    Denk aan je zelf!!
    Xxx

  • 17 Januari 2014 - 17:46

    Corry:

    Heey roompie,jij heb het wel erg goed naar je zin he leuk hoor ,Laar ze met die volleybal maar is een poepie ruiken!sucses met de cursus gaat jou ook vast lukken! Groetjes van uit Hardinxveld!!!

  • 17 Januari 2014 - 20:52

    Pa:

    Hey romy je heb het goed voor elkaar , lekker doorgaan zo! Maar wel blijven ademen mientje...
    Succes morgen met je grote liefde xx

  • 18 Januari 2014 - 22:27

    Tante Lena En Ome Jean:

    Hoi Romy,
    Hier even een berichtje uit Ameide, we volgen je op de voet hoor.
    We vinden het erg fijn, dat het goed met je gaat.
    Even vragen hoe het met je voeten is, na het hete zand.
    We zagen op de foto dat je lekker zat te wieberen in het voetenbad, nou meisje hou je haaks
    en tot mails, groetjes van Ome Jean en Ant Lena.

  • 19 Januari 2014 - 01:09

    Romy:

    Bedankt voor alle positieve reacties! Het was een super dag gisteren en de voetjes doen het nog, alhoewel dat zand inderdaad erg heet was. Nu snel met m'n neus de boeken in, wordt vervolgd! X

  • 20 Januari 2014 - 23:13

    Veronique:

    Hi Roooom, wat leuk een berichtje van je te lezen! Ik heb je site maar eens opgezocht! Zo te lezen bevalt het daar allemaal prima en ga je ook nog volleyballen! Beter kan gewoon niet! Hou je haaks en tot je volgende berichtje! Liefs Veronique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 2628
Totaal aantal bezoekers 22271

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 14 Augustus 2014

Australië, Surfers Paradise

Landen bezocht: