We all love chocolate! - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu We all love chocolate! - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu

We all love chocolate!

Blijf op de hoogte en volg Romy

04 Maart 2014 | Australië, Labrador

Toch bijzonder dat je een koutje kunt vatten met deze omstandigheden. Raar, maar waar! Afgelopen week was er eentje van pillen slikken, slapen en nog meer pillen slikken! Gelukkig knapte ik relatief snel weer op. Vitamine zon maakt het verschil denk ik.

Wist je dat chocola heel veel mensen blij maakt? Ik wel, vandaar de chocolade fontein op onze stand tijdens de Wedding Expo.. Een trekpleister! Mensen stonden gewoon in de rij voor onze stand. Iedereen kwam naar ons toe; Hey, eindelijk heb ik de Hilton stand gevonden, die met die chocolade fontein! Het was een super beurs, allemaal vrolijke mensen op zoek naar een mooie locatie, jurk of auto voor hun bruiloft. We hebben ontzettend veel afspraken kunnen maken met potentiële klanten, dus iedereen blij!
Romy was wel ietsje minder blij toen ze de chocolade fontein af mocht breken. Waar laat je 9 liter chocola, als je welgeteld 5 minuten hebt om je stand af te breken? Ehm.. Gootsteen dan maar! Ik leek wel een neger, zat helemaal onder!

Ome Jean en Tante Lena, ik heb nog geen trouwplannen hoor, wees maar gerust! Voorlopig heb ik nog niet eens een vent aan de haak geslagen, kun je nagaan..

Dinsdag avond ben ik lekker uit eten geweest met een paar collega's en wat bekenden van hun in Burleigh. Daarna zijn we doorgereden naar een echt Australisch kroegje in de middle of nowhere, super tof! Het was blijkbaar Hawaii avond, dus iedereen liep er rond met bloemetjes blousen en kransen, rieten rokjes en kokosnoten! Behalve wij natuurlijk, we hadden gewoon dorst en kwamen op het geluid af!


Mijn coach uit Nederland is woensdag langs geweest. Leuk om even een bekend iemand te zien, dat is alweer een tijdje terug! Het was een heel informeel gesprek, een soort van bijkletsen. Totaal anders dan ik verwacht had, maar zeker zo prima. Ik heb hem in totaal misschien een uurtje gesproken. Hij had weinig tijd, want moest een paar uur later alweer verder vliegen naar New Zealand. Strak schema, Meneer!

Aankomend weekend wordt leuk, een mini-vakantie naar Rockhampton - 700km hier vandaan. Zaterdag speel ik daar een volleybal toernooi, maar we gaan een dag eerder en blijven een dag langer. Ik ben heel benieuwd hoe Australië eruit ziet buiten de Gold Coast! Ik dacht eerst dat het een geintje was toen ik het opzocht via Google Maps. 700km verderop voor een volleybal toernooi?! Maar dat schijnt hier in Australië normaal te zijn. No worries mate! We huren gewoon een busje en maken er een feestje van. Haha, top! Dat klinkt de Dutchling als muziek in de oren. Count me in. :)

Ik moet toegeven dat al die carnavals foto's op Facebook me wel aan het lachen maakten! Haha, wat een stelletje gekken zijn wij Nederlanders eigenlijk! Ik heb een paar komische outfits voorbij zien komen.

Nog maar 2 dagen werken en dan genieten van mijn mini vakantie! Whoop whoop, life's good!

XX

  • 04 Maart 2014 - 12:07

    Jeanette:

    Fijn om te horen dat je weer bent opgeknapt en dat Wedding expo goed is verlopen.
    Zo,n chocolade pakking beviel je dat een beetje!
    Leuk stukje rijden trouwens voor even een wedstrijd spelen.
    Voor ons Hollanders is dat gewoon erg ver rijden.
    Wens je in ieder geveal goede reis en fijne wedstrijd.
    Dikke kus van ons! Xx

  • 04 Maart 2014 - 22:16

    Pa:

    Hey romy , zo te horen ( lezen) ga je weer lekker ondanks je griepje . Geniet maar lekker van minivakantie je heb hem verdient. Nou doe je best zaterdag en veel plezier, we bellen weer. Gr. Pa

  • 06 Maart 2014 - 19:34

    Dennis:

    hey romy,

    goed te lezen dat je het nog steeds erg naar je zin hebt en dat je jezelf van je beste kant laat zijn (had ook niet anders verwacht).
    rockhampton en de reis er naar toe ga je moou vinden. Australië is nog mooier buiten the gold coast.
    succes met je toernooi en geniet van je vrije dagen.

    en je verhalen zijn leuk om te lezen, dus blijf schrijven ;).

    x dennis

  • 09 Maart 2014 - 09:16

    Anke:

    Heeee meissie!!!

    Net ff al je verhaaltjes weer gelezen!! Gelukkig ben je weeer opgeknapt!!
    Jeetje.. wat een super vette tijd heb jij daar zeg!! Zit helemaal mee te genieten.. hihi
    Maar je ben bent wel heeel druk hoor.. gelukkig neem je een soort van mini break om ff bij te tanken!!
    Nou ik wens je nog kei veeeul plezier en succes met je beach toernooi!!!!

    Hele dikke kus en knuf van mij en je grote broer!!!!!!! ♡♥

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 22256

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 14 Augustus 2014

Australië, Surfers Paradise

Landen bezocht: