Enjoying life - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu Enjoying life - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu

Enjoying life

Blijf op de hoogte en volg Romy

03 Februari 2014 | Australië, Labrador

Weer een week verder, de tijd vliegt hier down under. Afgelopen week was heerlijk. Veel kunnen sporten na het werk en ook tijdens de kantooruren leuke uitdagingen gehad. Het was vrijdag Chinese New Year, dus daar waren we lekker druk mee! Vrijdag had Chelsea onverwachts een middag vrij en liet ze mij de puntjes op de i zetten. Teken van vertrouwen? :)

Toen hoorde ik dat mijn teampie 3-1 gewonnen had van VC Velden, uit in het malle Limburg! Wat een prestatie, ik ben trots en blij! Ga zo door ladies!

Zaterdag heb ik zelf een of andere beach slam gespeeld. Dat was echt lachen, allerlei mensen in gekke outfits en veel gezelligheid! Volleybal kon je het niet noemen, maar dat maakt niet uit. (Zie filmpjes)

En ik heb voor het eerst echt een duik in de zee genomen, wat is die sterk! Niet normaal, het leek wel of ik in een wasmachine terechtkwam! Toen ik eenmaal doorhad wat ik moest doen ging het beter, maar dat is niet niks!

Zondag was een lekkere lazy sunday. Beetje sporten, drankje doen, in het park naar de surfers kijken, pizza eten.. Life's good!

Deze week wordt lekker druk, hoe kan het ook anders! Heerlijk! Reserveringen gedaan vandaag, di-do marketing en vrijdag ga ik de dames van conferences en events een handje helpen. Ik mag 's ochtends netwerken tijdens een ontbijt georganiseerd voor een bepaalde doelgroep, verder heb ik nog geen idee wat me te wachten staat. En 3 avonden in het fine-dining restaurant deze week! Ik ben heel benieuwd hoe fijn de hier in Australië dineren!

Dat was het wel weer. Wordt vervolgd, uiteraard. X

  • 03 Februari 2014 - 20:31

    Pa:

    Hey mientje, klinkt weer goed allemaal. Lekker blijven schrijven , vind ik leuk!
    Ook die foto's zijn weer leuk , lekker bruin ben je al hoor.
    Jaloers....... doei , groetjes pa

  • 08 Februari 2014 - 22:17

    Ome Jean En Ant Lena:

    Hoi Romy,
    Ik geloof dat het wel goed met je gaat, dat willen we graag zo houden.
    We hebben vandaag schaatsen gekeken en zowaar 3 medailles gescoord,
    we weten niet of je van het schaatsen ben, maar wij wel.
    Er is hier geen buitensporig nieuws te melden.
    De hartelijke groeten van de Veentjes.

  • 10 Februari 2014 - 18:03

    Sijmen Versluys:

    hoi Romy.
    leuk om jou reis verslagen te lezen dit is een super leuke stage zo te lezen.
    vandaag hebben wij weer drie medailles gescoord,koning Willem heeft het medailles uit te rijken.
    wij wensen je een hele fijne tijd daar.
    groetjes van Sijmen en Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 22245

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 14 Augustus 2014

Australië, Surfers Paradise

Landen bezocht: