Romy ging uit fietsen - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu Romy ging uit fietsen - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu

Romy ging uit fietsen

Blijf op de hoogte en volg Romy

09 Januari 2014 | Australië, Labrador

Romy ging uit fietsen, toen klapte haar band... Nee, dat is niet waar. Maar wat wel waargebeurd is, is dat ik in al 3 dagen achter elkaar natgeregend ben hier aan de altijd zonnige Gold Coast! Hoe kan dat, vraag je je af. Ik snap er ook nog steeds niks van. Nu is het zo dat ik op zo een stoere mountainbike naar Hilton trap. Zonder jasbeschermers of spatplaten. Dus wat gebeurt er als het regent? Juist! Heeeeeeel je bilnaad vol modderwater. Dat is genieten, kan ik je vertellen!
Buiten mijn regenachtige fietstochten om is de eerste werkweek super bevallen moet ik zeggen. Ik krijg nu al veel vrijheid, mag zelf oplossingen verzinnen en word over veel dingen geïnformeerd. Heb al een aantal leuke flyers in elkaar gezet en bewerkt, super leuk om te doen. Er is deze week nog geen betaald werk voor me, omdat ze willen kijken waar ik het best tot mijn recht kom in het bedrijf. Haha, mooi toch! Normaal gesproken worden stagiaires gewoon opgepiept om de vuile klusjes op te knappen. Nee hoor, Hilton zorgt wel goed voor haar personeel!
Het voordeel is wel dat deze stagiair nu lekker 3 dagen lang weekend heeft! Heerlijk. En vanaf zaterdag wordt het weer gewoon lekker weer. Dat komt perfect uit, want dan is het tijd om te beach volleyballen! Ergens aan Kurrawa beach (ik ben toch in Australië, niet Hawaii?) schijnt een toernooi te zijn, waar ik partnerloos aan mag deelnemen. Ik ben benieuwd. Misschien nog even kijken of ik een surfles kan doen. Zou ik het nog kunnen na dat weekje Viva la Moliets? Zo niet is er vast wel een behulpzame surfleraar in de buurt van een jaartje of 25, afgetraind en gebruind... ;)
Verder ga ik maar eens mijn best doen om wat mensen te leren kennen, ik ben niet echt gemaakt voor een nonnenbestaan hoor! Nee, prima en logisch voor de eerste weekjes, maar daarna niet meer! Beetje contact met de medemens kan geen kwaad ;)
Wordt vervolgd!

  • 09 Januari 2014 - 12:55

    Opa Koos:

    hoi Romy,
    Nou weet je ook weer hoe regen voelt anders dan een douche over je bilnaad.
    Ach maar naar regen komt zonneschijn.Verder komt ook voor jou alles op z,n pootjes terecht en nog even en je bent de bedrijfsleider in het Hilton daar. Gr. Opa

  • 11 Januari 2014 - 21:02

    Ome Jan En Ant Lena:

    Hoi Romy,
    Ik ging vanmorgen naar de kaasboer in meerkerk en wie staat er naast mij......
    je moeder, ik vroeg naar jou, 'k heb iedere dag al kontakt via de mail.
    Heel fijn om dat te horen, wij volgen jou ook via internet.
    De hartelijke groeten van Ome Jean en ant Lena.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 22250

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 14 Augustus 2014

Australië, Surfers Paradise

Landen bezocht: