Hilton it is! - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu Hilton it is! - Reisverslag uit Labrador, Australië van Romy Iperen - WaarBenJij.nu

Hilton it is!

Blijf op de hoogte en volg Romy

06 Januari 2014 | Australië, Labrador

D-day vandaag! De eerste dag serieus aan de bak. Geen gratis lunch bij Avenue, niet eens gezocht naar de prins op het witte paard, opa! Vandaag was het serieuze business. En het beviel super. Veel informatie gekregen, dingen geregeld om te kunnen beginnen en vooral gewoon rondgekeken. Wat een hotel, echt enorm! En de personeelsruimtes zijn ook echt top. In de kantine zit de GM lekker zijn noodles weg te werken, vrolijk pratend met de dames van housekeeping. Zo hoort dat, ik vond het wel mooi om te zien. En ze hebben gewoon een enorme kleedkamer inclusief douchegroepen voor het personeel. Super luxe! Helaas geen foto's genomen, omdat alles even snel moest gebeuren.
Het was blijkbaar nogal chaos in het hotel omdat er dit weekend een incident was geweest met politie, wat natuurlijk meteen alle social media bereikte. Het was trouwens ook niet zonnig, dus ik maak wel een paar mooie foto's van het hotel als het weer straalt.
Toen ik thuis kwam heb ik na het eten nog heerlijk met Steve en Maree zitten ouwehoeren, echt toffe mensen zijn het! Super vriendelijk en ze hebben humor voor 10. Op naar morgen, another day in the office :)

• 08 Januari 2014 - 14:03

Martine:

Fijn dat het goed gaat!! Ben benieuwd naar de foto's! Enjoy!! xxx